.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرط اجرای برجام در ایران از زبان عراقچی
عراقچی با اشاره به تایید برجام در مراحل مختلف در داخل کشور از جمله در مجلس و شورای عالی امنیت ملی گفت ما برجام را در صورتی اجرا می کنیم که نقاط ضعفش پوشش داده شود.

تسنیم: سید عباس عراقچی، معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان امشب(چهارشنبه 29 مهر) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما از حمایت های مقام معظم رهبری از مذاکرات هسته ای و برنامه جامع اقدام مشترک تشکر کرد.

وی با اشاره به تایید برجام در مراحل مختلف در داخل کشور از جمله در مجلس و شورای عالی امنیت ملی گفت ما برجام را در صورتی اجرا می کنیم که نقاط ضعفش پوشش داده شود.

وی افزود: شورای وزرای اتحادیه اروپا روز یکشنبه در قالب 3 مصوبه تمام تحریم های اقتصادی و مالی را لغو کرد، این 3 مصوبه در روزنامه رسمی اتحادیه اروپا ثبت شده و کاملا شکل قانونی به خود گرفته است اما این قانون پس از آنکه ایران کارهایش را انجام دهد اجرایی خواهد شد. رئیس جمهور آمریکا نیز روز یکشنبه دستور لغو دستورات اجرایی و توقف تحریم های کنگره را صادر کرد و در روز موعود که آژانس تائید کند به دستور وزیر خارجه آمریکا لغو خواهند شد.

عراقچی افزود: ساختار تحریم های اروپا لغو می شود و مصوبه و لغو کامل آن 8 سال بعد و در روز انتقال انجام می شود.

معاون وزیر امور خارجه اظهار داشت: مطالبه ما این است که شورای وزیران اروپا باید مصوبه داشته باشد و دستور رئیس جمهور آمریکا که امضا داشته باشد که این در عمل اتفاق افتاده است. غیر از این تضمین های کتبی، تضمین اصلی که در برجام وجود دارد اختیار و توان ما به بازگشت پذیری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مهر 1394
اگه رهبری عزیز نبود شما آقای ماله چی !! واقعا چیکار میکردی؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.